شهردار همدان تاکید کرد:

توسعه گردشگری لازمه رونق اقتصادی همدان

شهردار همدان با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری گفت: توسعه گردشگری برای رونق اقتصادی شهر همدان لازم و ضروری است.

توسعه گردشگری  لازمه رونق اقتصادی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  عباس صوفی شهردار همدان در نشست خبری بیان کرد: برای تسریع در رشد و توسعه شهر همدان باید نسبت به ایجاد منابع درآمد پایدار اقدام کنیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه گردشگری  برای رونق اقتصادی شهر همدان عنوان کرد: جذب منابع ملی، ایجاد کدهای جدید درآمدی، سرمایه گذاری و توسعه گردشگری حایز اهمیت است.

صوفی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری همدان قابل مقایسه با شهرهای نظیر اصفهان، تهران و تبریز نیست، خواستار افزایش بودجه شهرداری همدان شد و افزود:
 شهردار همدان خاطرنشان کرد: همدان  ظرفیت بسیار بالای دارد و این شهر باید مرکزیت توسعه غرب کشور باشد.
وی افزود: بهسازی ورود های شهر همدان نیز یکی از مطالبات اصلی مردم و رسانه ها است که عملیات مطالعه و اجرای این طرح نیز در دستور کار قرار گرفته است.
صوفی با استقبال از کاوش و حفاری صورت گرفته در میدان مرکزی همدان گفت: از ساخت موزه در این میدان استقبال می کنیم و در این زمینه نظر میراث فرهنگی نیز برای ما مهم است.
شهردار همدان تاکید کرد: همسان سازی در خدمات رفاهی بین پرسنل شهرداری را یکی از هدف های اصلی مدیریت شهرداری در دوره جدید است.

وی گفت: در دوره جدید برای ارایه امتیازهای رفاهی و مالی پرسنلی تفاوتی بین کارمند و نیروی فضای سبز نیست.
شهردار همدان گفت: جابجایی در حوزه های شهرداری قطعی است و این اقدام در راستای پویایی و تحول در مدیریت شهری خواهد بود.
وی اضافه کرد: معتقدم تمامی مدیران و پرسنل شهرداری همدان سالم و تحصیل کرده هستند و هرگونه تغییر در راستای روند اجرایی مناسب در تحقق اهداف تعیین شده صورت می گیرد.
صوفی شایسته سالاری و تخصص را از ویژگی های مدنظر در تغییر مدیران برشمرد و بیان کرد: مدیران شهرداری جزو پاک ترین و با انصاف ترین مدیران هستند و با کمک همه مجموعه شهرداری و نیز حمایت اعضای شورا و مسوولان اجرایی استان نسبت به تحقق برنامه ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/د.ا

توسعه گردشگری رونق اقتصادی در پی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.